Історія компанії

Фасад виробничої будівлі Чугуев-ПродуктУ 2010 році ПП «Віктор і К», підприємство з колосальним досвідом у виробництві продуктів харчування, придбало торгову марку і рецептури продукції «CHUGUIV EXTRA». Висока регіональна популярність бренду, динаміка зростання популярності і впізнаваності продуктів, а також унікальні рецепти, що забезпечують гармонійний смак майонезів, стали вирішальними факторами в ухваленні рішення про покупку «CHUGUIV EXTRA».

Соняшникова олія Чугуев-Продукт у плящці ПЕТФ 5 лАсортимент торгової марки був представлений майонезами різного ступеня калорійності та гірчицею. У 2011 році ТМ «CHUGUIV EXTRA» запропонувала українському ринку високоякісну соняшникову олію, доступну на полицях магазинів і ринках за прийнятною ціною. Завдяки цьому торгова марка, раніше відома в кількох східних областях України, перетворилася на бренд національного масштабу.

Майонез Чугуев-Продукт у скляних банкахМайонези та гірчиця поряд з соняшниковою олією стали продаватися всією територією України. Одночасно з цим для бренду була поставлена ​​задача доповнення майонезної лінійки продуктами томатної групи. Першими продуктами такої групи стала томатна паста «Класична», що випускається в скляній баночці і порційна «Чугуївська» в упаковці саше масою 70 г. Кетчупи з ніжним томатним і гострим смаком торгова марка запропонувала для споживачів сегменту HoReCa в зручній пластиковій пляшці з дозатором.

У 2012 році торгова марка представила вимогливому українському покупцеві лінійку макаронних виробів, консервований зелений горошок, цукрову кукурудзу і кабачкову ікру.

Знак системи управління якістю та безпекою HACCP2013 став роком впровадження на підприємстві міжнародної системи управління якістю та безпечністю харчової продукції HACCP (ISO 22000: 2007). Для споживача цей знак є свідченням високого рівня контролю вхідної сировини, організації процесів виробництва і, як наслідок, міжнародного рівня якості готової продукції.

Майонез Чугуев-Продукт у новому дизайні дой-пакУ 2014 році було почато виробництво традиційних для українців видів томатних соусів - «Український», «Гострий», «Сацебелі» та «Шашличний». Класичний смак і доступна ціна соусів зробили їх популярними серед покупців.

На початку 2015 р. в рамках програми комплексного редизайну продукції підприємством схвалено нове художнє рішення деяких видів пакування майонезів. Новий дизайн суттєво підвищив презентабельність продуктів, зробив їх ще більш популярними серед населення.

ПОМИЛКА ВХОДУ
Невірні реєстраційні дані
ПОМИЛКА
УСПІХ!
Ваше повідомлення надіслано