Історія компанії

У 2010 році ПП «Віктор і К», підприємство з колосальним досвідом у виробництві продуктів харчування, придбало торгову марку і рецептури продукції «ЧУГУЕВ-ПРОДУКТ». Висока регіональна популярність бренду, динаміка зростання популярності і впізнаваності продуктів, а також унікальні рецепти, що забезпечують гармонійний смак майонезів, стали вирішальними факторами в ухваленні рішення про покупку «ЧУГУЕВ-ПРОДУКТ». 

  

Асортимент торгової марки був представлений майонезами різного ступеня калорійності та гірчицею. У 2011 році ТМ «ЧУГУЕВ-ПРОДУКТ» запропонувала українському ринку високоякісну соняшникову олію, доступну на полицях магазинів і ринках за прийнятною ціною. Завдяки цьому торгова марка, раніше відома в кількох східних областях України, перетворилася на бренд національного масштабу. Майонези і гірчиця поряд з соняшниковою олією стали продаватися по всій території України. Одночасно з цим для бренду була поставлена ​​задача доповнення майонезній лінійки продуктами томатної групи. Першими продуктами такої групи стала томатна 

паста «Класична», що випускається в скляній баночці і порційна «Чугуївська» в упаковці саше масою 70г. Кетчупи з ніжним томатним і гострим смаком торгова марка запропонувала для споживачів сегменту HoReCa в зручній пластиковій пляшці з дозатором.
 
 
У 2012 році торгова марка представила вимогливому українському покупцеві лінійку макаронних виробів, консервований зелений горошок, цукрову кукурудзу і кабачкову ікру.
 
 

2013 став роком впровадження на підприємстві міжнародної системи управління якістю та безпечністю харчової продукції HACCP (ISO 22000: 2007). Для споживача цей знак є свідченням високого рівня контролю вхідної сировини, організації процесів виробництва і, як наслідок, міжнародного рівня якості готової продукції.
 
 
У 2014 році було почато виробництво традиційних для українців видів томатних соусів - «Український», «Гострий», «Краснодарський», «Сацебелі», «Шашличний». Класичний смак і доступна ціна соусів зробили їх популярними серед покупців.
 
 
На початку 2015р. в рамках програми комплексного редизайну продукції підприємством схвалено 

нове художнє рішення деяких видів пакування майонезів «Провансаль-67» та «Провансаль екстра +». Новий дизайн суттєво підвищив презентабельність продуктів, зробив їх ще більш популярними серед населення.

 

ПОМИЛКА ВХОДУ
Невірні реєстраційні дані
ПОМИЛКА
УСПІХ!
Ваше повідомлення надіслано